نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت
سرخط خبرها

مدیرعامل «شاتل» باز استعفا کرد | هیئت‌مدیره این بار پذیرفت

  • کد خبر: ۱۸۲۹۵۹
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
مدیرعامل «شاتل» باز استعفا کرد | هیئت‌مدیره این بار پذیرفت
مدیرعامل شاتل، احمدرضا نخجوانی، از سمت خود استعفا کرد و کنار رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، نخجوانی، بار سوم طی یک سال گذشته، از سمت مدیرعاملی شاتل استعفا کرد و این بار واقعا کنار رفت.

شنیده‌ها حاکی از این است که پس از سومین استعفای مدیرعامل شاتل و درخواست او برای عدم تمدید مدیرعاملی‌اش در هفته پایانی شهریور، این بار، هیئت‌مدیره شاتل استعفای او را تأیید کرده و قرار است شجاع‌الدین میرطاووسی مدیرعاملی این شرکت را برعهده بگیرد.

نخجوانی بیش از ۱۵ سال است که به‌عنوان مدیرعامل شاتل فعالیت کرده است، اما به‌نظر می‌رسد طی یک سال گذشته شرایط آن‌طور که مطابق میل اوست پیش نرفته است. 

براساس شنیده‌ها، استعفای نخجوانی به چالش‌های مختلف در سطح سهام‌داران، شرایط نابسامان اقتصادی، و به‌ویژه صنعت ارتباطات ثابت، و سیاست‌های حاکمیتی بازمی‌گردد، سیاست‌هایی همچون فیلترینگ، ایجاد محدودیت‌های دسترسی گسترده، قیمت‌گذاری و البته سیاست‌های مداخله‌گرانه.

اولین استعفای نخجوانی به اواخر شهریور سال گذشته بازمی‌گردد. هم‌زمان با اختلال‌های شدید اینترنت و درست یک روز پیش از فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ، او از تعبیر «رسیدن کارد به استخوان» استفاده و استعفا کرد.

اما با این استعفا موافقت نشد.

استعفای دوم او به بهمن ۱۴۰۱ بازمی‌گردد. نخجوانی، با انتشار ویدیویی که مخاطبان آن کارمندان شاتل بودند، خبر داد که به‌زودی و تا پایان سال از سمت مدیرعاملی این شرکت کنار می‌رود.

او از گذشت «دوره گذار» سخن گفته بود و به‌نظر می‌رسد اکنون زمان این موضوع فرارسیده است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->